Inschrijven

Dit jaar kan er elektronisch ingeschreven worden voor het nieuwe scoutsjaar! Dit bespaart heel wat papier, tijd en uitlaatgassen. De huisbezoeken gaan nog steeds door bij alle leden die naar een nieuwe groep overgaan en wanneer u in het formulier aangeeft dat u nog een huisbezoek wenst.

Onderstaande link brengt u naar de inschrijfpagina. Na het invullen krijgt u een bevestigingsmail met verdere instructies voor het vervolledigen van de inschrijving. Indien er problemen of vragen zijn mag u steeds een mailtje sturen naar groepsleiding@scoutsaalter.be.

Nog even geduld.

Inschrijvingsformulier 2023-2024

Ter info:

Inschrijven voor het werkjaar 2023-2024 kost €50 per lid. Dit bedrag omvat de verzekering van uw kind(eren) tijdens het volledige scoutsjaar (inclusief bivaks en kampen). Dit bedrag moet na het invullen van de inschrijfpagina gestort worden op het rekeningnummer BE38 1030 5158 5072 (groepsleiding scouts aalter) om de inschrijving te vervolledigen.

• Twijfelt u nog?

Uw kind mag vrijblijvend 3 vergaderingen eens meedoen zonder verplichtende inschrijving. Na deze 3 vergaderingen is er nog steeds mogelijkheid om zich in te schrijven.

Vul alvast de google sheet in, zo hebben we uw gegevens wanneer uw kind komt proberen.  Inschrijven kan dan later nog door de overschrijving uit te voeren.